Helt okej, eller?

Tkr att bloggen ser hyfsad ut, har fixat i timmar nu så det här får duga så länge.
Pratade nyss med hanna, var ett tag sen vi träffades, lite tråkigt...
Vi skulle ha träffats i Scandinavium, men nu blev det så att hon åker dit onsdag-fredag
och jag lördag-söndag :/.
Frustrerande? -JA!

Hästarna fick vila igår för att det  var så kallt.
Men dom ska få röra på sig idag.
Igår städade jag hela mitt rum, behövdes verkligen, kläder och damm överallt.
Flyttade runt på lite saker och så, känns skönt att ha det gjort.

AMANDA ENGMAN, första elitomg. är i Heby första helgen i mars ;)
Jag har en bok bredvid mig som väntar på att bli läst, jag borde kanske ta tag i det nu...

Skriver igen efter att jag ridit.
Ha'de!


Munsboro Todd <3


Munsboro Callie <3

Kommentarer
Postat av: Amandaaa

äre både lördag och söndag? <3

jag vill ju med diig, om ja inte ska tävla sj på söndagen!

2011-02-20 @ 20:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0