Tävlingar 2011

Kommande tävlingar jag ska(/ev. ska) till med Todd:
5 Mars - Heby, förklass, elit eller msvb
26 Mars - Hamre, förklass, elit eller msvb
27 Mars - Div 1 om jag inte är med i elit
15-17 April - Grevagården
7 Maj - tror att det är elit omg 3 då
13-15 Maj - Hudik
2-5 Juni - om vi skulle komma till strömsholm
24-26 Juni - Skästa (om de blir) /
1-3 Juli - Timrå
längre kan jag inte skriva då typ alla tävlingar i princip är samtidigt...
vissa tävlingar jag skrivit är inte 100 men aja.

Calles får vi se, beror lite på hur hon sköter sig :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

yee att eliten är på lördagar, då måssste ja ju följa med dig nån gång! om jag fåår såklart =)

2011-02-20 @ 22:23:38
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0