bara för att

I brist på annat att så kör vi några onödiga saker ni kanske inte visste om mig, tar temat musik idag:

Jag är typ beroende utav musik, vad jag än gör så lyssnar jag på musik, flera timmar i sträck.
Jag vill köpa några feta högtalare, men är mycket medveten om att mamma skulle bli galen, då hon tycker det är överdrift att ha högsta volym på de vi redan har...
Jag nöter låtar jag gillar och kan verkligen göra det länge också.
När jag har tråkigt lyssnar jag tills jag kan de låtar jag gillar utantill,
är jag ensam så spelar jag dom skithögt och sjunger med, ensam eftersom det låter förjävligt när jag sjunger x).


Kommentarer
Postat av: berit

hahahhahah, ser de framför mig när du sitter hemma o sjunger högt som fan så du överröstar musiken XDXD



länka mig oxå bitch, du är ju typ min bästavän o du har länkat DIG på MIN blogg.....

2011-07-14 @ 17:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0