keeping busy

Är på jobbet nu, har inte precis världens roligaste sysselsättning just nu, men grymt slappt.
Från att inventera kemikalier så att huvudet typ snurrar av siffror till att sitta och stirra på en frys, ja jag tror jag föredrar frysen.
Vet faktiskt inte hur länge till jag ska jobba, men någon vecka till iaf.
Igår red jag båda på marken, först Todd, Jag kan knappt fatta att för ett år sedan (när jag fick honom) hade han ett kort fult steg, stressade fram och var väldigt spänd, även svår att komma upp på, haha flera av er vet vad jag syftar på... Medans han nu står som ett ljus när man hoppar upp, är avslappnad, mjuk i en fin form och elastisk med stort steg. Ponnyn är riktigt charmig alltså.
Calle skötte sig fint, arbetsvillig som vanligt, framför allt i traven, lite sämre i galoppen dock, men vacker är hon iaf, speciellt nu med sin sommarpäls.

Ikväll blir det träning för Cattis med Todd, och Calle får vila för jag kommer inte hinna rida henne varken innan eller efter. Får se om jag orkar uppdatera efter träningen.
I helgen blir det tävling på Skästa och nästa helg blir det att åka till Timrå.

Ha'de!

Kommentarer
Postat av: Amanda

JAG SAKNAR DIG !!!!

vi måste fan träffas snart, MÅSTE!

nästa vecka?! :D:D

2011-06-22 @ 23:15:47
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0