I'm back

Hanna har tjatat på mig om att börja blogga igen, så varför inte...
Tävlade förra helgen, Todd var grym! Kunde verkligen satsa, han svängde bara jag tänkte att han skulle göra det, gasade när jag bad honom och kom snabbt tillbaka, så det blev en vinst i La :).

Igår så började jag dagen med att vakna kl 7, men gick upp runt 8.
Fixade frukost, sen sprang jag till stallet, red, mockade och sprang hem igen.
På kvällen åkte jag till Uppsala för att träffa tjejerna i klassen.


Bild från helgen :)

Kommentarer
Postat av: Hanna the beeeest! <3

Åhhhhhhh HANNA GOES MEGA SUPER DUPER HAPPY GÅNGER TUUUUUUUUSEN!!!!! :D :D

Uppdatera som en gris nu!!



Pussssssssssssss <3

2011-03-21 @ 09:25:12
URL: http://hannamgustafsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

weij braaa mandiii ! <3

2011-03-21 @ 16:40:02
URL: http://fotografamandi.blogg.se/
Postat av: emily

vem har knäppt kort?:)

2011-03-25 @ 12:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0