'

Tänkte att jag skulle slänga in ett inlägg och berätta om hur slappa de här två senaste dagarna har varit.
Igår hade jag matte på morgon, sen 2h hål, som tillbringades i solen med musik på högsta volym men underbara människor, sen nationella i spanska och fick sluta 2h tidigare alltså vid 1.
Idag fick jag ingen sovmorgon pga nationella i engelska -.- men hade typ 2h hål igen och då gick vi till fyrisån och låg på bryggan, sen fysik då vi bara gick igenom provet och efter det hade vi orientering, hade förväntat mig att det skulle vara fett satsigt, men det va riktigt enkelt. I våla skulle vi leta efter massa kontroller mitt ute i skogen och nu va det typ 15st runt fyrishov, så trots att vi typ gick så blev vi klara ca 40min innan vi sluta (y).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0