ser man på, jag kan uppdatera ;)

Jag måste säga att det är lite kul att ni vill att jag ska uppdatera bloggen, så jag ska ta tag i det ;).
Haft extremt mkt i skolan, shit...
Igår hade jag nationella i spanska, fyi så handlar det om teknologi ;), imorgon har jag nationella i engelska och ska läsa ut en bok till på torsdag och prata om den, hehe bra att jag läst typ 20s och är rätt seg på att läsa...
Sen började vi även läsa en novell på svenskan, "förvandlingen" tror jag den heter, ett tips är att inte läsa den, så trist att jag trodde jag skulle somna. Den handlar typ om hur någon kille förvandlats till en insekt och inte kommer upp ur sängen -.-' .
I lördags var det lagträning på skästa inför sista omg av eliten, som är nu på lördag i heby.
Nu jävlar kör vi !
Imorgon blir det utomhusträning för Cattis med Todden, så det lär förmodligen bara bli ett kort inlägg då.
Nu ska jag äta och sedan dra mig till stallet, skriver nog mer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0