¤¤¤¤¤¤

Kom precis hem från skolan, har bara haft tre ämnen idag, vilket är otroligt skönt!
Onsdagar är helt klart de skönaste skoldagarna, då jag går till halv 5 och halv 4 resten av dagarna.
Skulle egentligen ha åkt på hoppträning ikväll, men träningen blev inställd så ist ska jag bara till stallet
för att rida Lothar och mocka. Lite synd att det var inställt eftersom det hade varit bra att få hoppat honom en gång till innan tävling, men jaja. Och om man tänker på hur mycket jag bör plugga ikväll så är det rätt bra att det inte blev något.
Men nu ska jag sätta fart, äta något och cykla till stallet.
Uppdaterar när jag kommit hem och när jag fått lite plugg gjort ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0