•••

När jag kom till stallet idag så sprang min söta ponny upp på kullen bredvid ingången för att vänta på att jag skulle hämta honom :')
Haha när jag red ut honom i skogen så flög plötsligt en stor rovfågel fram mitt framför honom och han blev jättechockad och gjorde en 180* sväng, och jag flög, rakt in i ett träd hehe. Tur att man har hjälm och väst, förstår verkligen inte dom som inte har det, jag hade krossat skallen ordentligt om jag inte hade haft hjälm och västen gör så mkt den med.
Iaf, när jag hoppade upp och red igen så mötte vi rovfågeln igen och såg att den hade (när den skrämde todd) attackerat och slitit huvudet av en kråka, som den nu flög iväg med. Stackars fågel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0