Hit och dit, överallt

Är inte direkt nöjd med min insats idag, hade ett onödigt ner i 1m där jag borde ha varit snabbare att få ihop lothar.
Sen i 110 var han sjukt fin, hoppade super och allt bara stämde, så jag började slappna av, men så fick jag inte fram honom för skänkeln sista linjen och (dumt nog) förväntade jag mig att han skulle ta tag i hindret men riktigt så blev det inte och då stämde set inte alls, så det blev ett stopp och sen var jag slarvig nog att inte korrigera honom så det blev samma sak igen.
Som sagt missnöjd med MIN egen insats, men i övrigt så var 110 grymt bra, förutom näst sista hindret då.
Men å andra sidan, jag har bara ridit honom tre gånger innan och det var inte total katastrof haha...
Lothar var fin iaf :))

Nu är jag iaf på väg till Uppsala för att gå på bio med Maja, Evelina, Isabelle och Mikaela ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0