Svar på en fråga

Fick en fråga för ett tag sen som jag helt glömt och frågan var om tränset jag hade på Todd
på den här bilden:

Rambo Micklem Träns

Det ultimata tränset. Utformat för hästens välbefinnande,
inga tryck på känsliga nervbanor eller hästens framträdande molar
tänder i ovankäken.
Tre användningsområden:
1.Träns Med bett och de speciella clipsen som håller bettet på plats och
ökar bekvämligheten hos hästen.
2.Longerings Kapson Fäst longeringslinan i nosgrimmans ring . 
3.Bettlöst Träns Det finns tre bettlösa alternativ. Från mild till stark så
du kan alltid hitta ett alternativ som passar just din häst. 
När du vill använda det som en grimma tar du bara av bettet.
Finns i ponny, SH Standard Häst, LH Large Hästl. Färg: Brunt, Svart
OBS! Nu finns den även i Cob/Small Horse

(Texten tagen från: washap.se)


(klicka för att se större, olika sätt att använda de på)

Det finns även;
Rambo Micklem Tävlings Träns

Det ultimata tränset. Nu finns svart i lager!
Nu i ett snyggt tävlingsträns.Utformat för hästens välbefinnande,
inga tryck på känsliga nervbanor eller hästens framträdande molar
tänder i ovankäken.
Tillverkat i Vegetabilgarvat miljövänligt läder finisherat för hand.
Komplett med gummityglar.
Rostfria beslag.
Fodrat nos-pannband samt nackstycke.
Finns i ponny, Cob/Small Horse, SH Standard Häst, LH Large Häst.
Färg: Brunt, Svart



Kommentarer
Postat av: ANONYM

FICK BARA LUST ATT SKRIVA EN LITEN KOMMENTAR, ÄLSKAR DIG SJUKT JÄVLA MYCKET ANG**! FINNS INGEN SOM DU OCH KOMMER ALDRIG FINNAS NÅGON SOM DU. DU ÄR BÄST, DU GÖR LIVET VÄRT ATT LEVA. ÄVEN FAST VI BOR TYP HUNDRA ÅR IFRÅN VARANDRA KÄNNS DET SOM ATT VI BOR I SAMMA HUS, HUR LÅNG TID DET ÄN TAR MELLAN VI TRÄFFAS KOMMER DET ALLTID KÄNNAS SOM DET VAR IGÅR FÖR DU VET PRECIS ALLT JAG GÖR. DU FÅR ALDRIG LÄMNA MIG PANGIE, DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA OCH VÄRLDENS BÄSTA BFF



FINNS INGEN SOM DU, ELLER SA JAG DET? HAR INTE SÅ JÄTTEBRA MINNE.

PUSS, OCH DU. ÄVEN FAST JAG ÄR BÄST, SÅ LIGGER DU IAF PÅ 2A PLATS I VÄRLDS-BÄST-RAKNINGEN!

2011-11-28 @ 23:05:53
URL: http://ANGIE
Postat av: Lollos

coolt träns :D Funkar det bra tycker du?

2011-11-29 @ 14:00:49
URL: http://lollosworld.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0