Svar på ett stycke sjuka frågor

Här är ngr svar på frågestunden:

Hur går det mer Marcus Doverholt? Du Danai's (doverholtdanai.blogg.se) brorsa?

Hahaha asså Bella...

Varför är du sååå kort?
Vi är typ lika långa ^^

vem skulle du helst vilja ligga med, Marcus eller Nicholai?
asså hahahahaha xd, vafan, det tänker jag inte skriva här...

Välj ett tal mellan 1-10. Vet att du tänkte på 6 ;))
vafan xd du är sjuk ;)

Ska du till helsingborg?
YES :D dudå? ;)

va tycker du om min och lindas grymma blogg?;)
sämst, haha nej den är bra ;D läser den varje dag (y)
(cassechuck.blogg.se)

va tycker du om isabella bergh? ;)
Hon är störd, haha men asskööööön, en av mina absolut närmsta vänner <3

gillar du att bli facerapad? ;D
Haha tvek

visst är norrlänningar härliga? :D
skön dialekt!

PÖSS!
PUSS

Jag har hört att du mensade igenom dina vita ridbyxor på Strömsholm, är det sant? O.o
Asså vaa??? HAHAHA verkligen INTE sant xd

vem var den underbara människan som tjatade som fan på att du skulle blogga? och sen slutade du halvt så den snygga människan tjatade igen??? eller, iaf en av människorna som tjatade?????
Hihi, det va www.fotografamandi.blogg .se

när ska du rida bert?
Nästa gång jag är hos dig ;))

när träffas vi nästa gång?
vill inte träffa dig... haha skoja, eller? ;)

va e ditt mål med todd innan du blir för gammal?
Göra ngr bra SM ;)

vilken e din favoritlåt?
oj ehm, det varierar :)

GILLAR DU STARK ELLER SVAG OBOY???
Stark, svag oboy är äckligt ;)

vad ska vi göra mot bitch och B ??
Hämnas hahaha

var är calle nu? asså inte på irland, utan vet du var hon är och kanske vad hon ska göra / gör?
Hos Padriag, avelssto

varför är du så liten? size 0 ...
HAHA amen durå stickan?

tänk om jag var lika liten som du, hur skulle världen se ut då? :o
så mkt längre än mig är du inte...

visst suger min data kuk?
DVD

är du gullig?
haha xd

är du snygg?
asså? xd

har du magrutor??????????
Jappppppp

tips om man ska debutera en klass och så känns det lite högt? hur ska man tänka för att känna att man klarar det? ;)
Tro på dig själv, det gäller ju att alltid tänker på rätt saker, lägg allt fokus på vad du ska göra och verkligen bestäm dig, kolla det här inlägget http://amandaanger.blogg.se/2011/october/det-heter-jag-ska.html#comment :)

Säg dina favorit ponnyer i varje kategori!
som jag inte har/haft?
isf,
B-ponny, Munsboro Betty Boop
C, Munsboro Hawk Eye
D, Istoriah la bree

Favorit tävlingsplatser!
Strömsholm
Avesta
Gagnef

tycker inte du det är svårt att rida utan helskodda ? :)
Nooope, har inte ridit med helskodda på flera år ;o

tävlade en del hoppning förr, på ponny och såg då dig och Callie på en del tävlingar. Sen helt plötsligt slutade ni tävla, vad hände?
Är hon skadad? Vad gör hon nu till vardags osv? För visst har du kvar henne? :)
Jag har inte kvar henne :(
som du kanske såg så var hon lite halvgalen, försökte skena och mest kastade sig över hinderna.
Hon är även väldgt stressad av sig, så vi bestämde att inte tävla henne nå mer.
Ist red jag henne hemma, avslappnad och pysslade med henne.
Men nu på slutet var jag för lång och jag får snart inte rida ponny längre,
så hon fick åka tillbaka till Irland som avelssto, då vi inte ville sälja henne i sverige
just eftersom hon är väldigt speciell och hon är ingen tävlingsponny.
Att lämna henne var bland det svåraste jag gjort, då vi fick ett otroligt starkt band till varandra... :/


<3

Kommentarer
Postat av: bert

får jag se dina magrutor? har du 12 pack? Wow!!



du är visst så kort.....



är du söt?



är du snygg?



kan du svara på dom frågorna elle?



när ska du komma till mitt ruttna hem nästa gång då?



svarar du på det här dirr?



bra, för annars måste jag ta in lite våld här och det kan verka onödigt.



jag gillar oxå norrlandsdialekt :)



hej bert :)



vill du ha en puss?



VAR TOG MIN FRÅGA FRÅN MARCUS VÄGEN?????

2011-10-21 @ 18:30:33
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHAAHHA - vem skulle du helst vilja ligga med, Marcus eller Nicholai? de där gjorde min dag , hafffff

2011-10-21 @ 22:40:25
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0