träning

Träningen idag gick otroligt bra!
Först gjorde vi lite små övningar, vilket gick riktigt bra, sen hoppade vi bana.
Hela banan gick perfekt, varje galoppsprång, avstånd och linje blev rätt,
han hoppade otroligt bra över varje hinder, känslan var obeskrivlig!
Han tog inte ens i (msv), det liksom bara flöt på som på räls.

Sen förra träningen så har jag jobbat väldigt mycket med min sits, verkligen försökt hitta rätt,
räta på mig, hela tiden försökt tänka rätt (som inlägget jag skrev förra veckan).
Och skillnaden var enorm, så mycket såna små saker kan påverka alltså :).
Sen, innan jag skulle hoppa banan och väntade på att dom andra skulle bli klara, så försökte jag verkligen lägga allt fokus på banan, gå igenom hela och verkligen se för mig själv hur jag ville ha det, hela vägen.
Och så blev det, varje hinder, varje språng blev precis som jag tänkt mig och han gjorde ett fantastiskt jobb.
När jag rider som jag gjorde idag, så blir han väldigt nöjd och gör allt för mig, då tycker han att det är som roligast.


Vad skulle jag göra utan dig? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0