Bloggar jag läser, del 1


Engmans,
hon skriver roliga och udda inlägg,
uppdaterar rätt mkt och är allmänt skön!
Vi känner varandra sen några år tillbaka, har alltid sjukt kul med henne ;).


Isabellas,
mkt varierade inlägg med ridpass och utrustning,
sen är hon en ashärlig norrlänning!
Jag och Isabella har inte känt varandra så länge, men det känns som att vi varit
vänner sen typ alltid, vi lärde faktiskt känna varandra genom bloggen ;)


Danais,
Hon gör noggranna inlägg, som jag tror hon lägger ner mkt tid på.
Skriver utförligt om ridning, övningar, utrustning mm.
Hon är även en grymt härlig person!
Danai har jag känt ngr år, man skrattar alltid med henne, underbart go. :)


Rosannas
Ja, de flesta av er läser nog hennes blogg då de är en av de största hästbloggarna i sverige.
Men iaf så gillar jag den så hon skriver sina inlägg perfekt, allt är genomtänkt,
strukturerat, jag förstår inte hur hon lyckas att varje dag skriva så bra inlägg? Grymt.
Vi har känt varandra ett tag, hon är rent ut sagt galen, man har alltid grymt kul när man är med och pratar med henne. :)


Elins,
Roliga inlägg med mkt fina bilder, vilket uppskattas.
Hon är väldigt rolig och otroligt gullig.
Vi känner varandra sen några år tillbaka, vi har alltid kul och berättar allt för varandra ;).


Hannas,
Tar bloggandet seriöst och jag gillar även hennes fina och varierade bilder.
Sen ngr år tillbaka känner vi varandra, en grymt skön tjej som alltid vill väl,
underbart är du twin ;)


Julias,
Varierade och roliga inlägg, + att hon har sjukt fin design och väldigt fin ponny.
Känner inte Julia så jättebra, men mitt intryck av henne är att hon är väldigt gullig,
ngn jag gärna lär känna bättre ;).

(kommer fler bloggar sen)

Kommentarer
Postat av: bert bajsar på dig

urkäkta, men jag ÄGER faktiskt....

2011-10-11 @ 21:33:52
Postat av: Isabella bergh

Ja vi norrlänningar är härliga:D

2011-10-12 @ 15:11:50
URL: http://cassechuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0