svar

Anonym om 4år, du och jag:
varför tävlar du inte henne?=) ser aldrig i bloggen att du rider henne ens? eller är jag lite efter? xd

Jo alltså, jag är för lång för henne och i.o.m. att hon är väldigt het så blir det svårt för båda, då allt liksom händer så fort...
Jag känner också att det inte är snällt mot henne att jag ska sitta och pressa henne när jag är för lång.
Rider henne gör jag, men bara ungefär 3-4ggr i veckan ;).
Jag önskar att hon var större, för jag älskar henne otroligt mycket, men jag det känns liksom inte snällt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska ni göra med den? sälja ? :(

2011-09-23 @ 19:32:07
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: Anonym

sälja då?=)

2011-09-23 @ 21:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0