Svar

Anonym om Sorry för dålig uppdatering:
Hur många unika besökare har du??? :D
Ps sjukt bra blogg! ;D

Tack så mkt :D
Alltså innan jag åkte till turkiet så hade jag fler, tappa lite när jag inte kunde uppdatera.
Det varierar lite från dag till dag, beroende på hur många gånger om dagen jag skiver,
men typ 100 :p

Pernilla  ([email protected]) om OMG OMG OMG:
hur gör du?!? vill också ha så många läsare...........

hahaha... föstår att du blev avundsjuk. (ni som inte vet så va det inlägget skrivet av engman)

Erika Bbbbbbbergqvist om it's a thin line between love and friendship:
Men snälla.. säg inte att du är kär i mig igen !!!!

pfft skulle aldrig ske, sorry, jag vet att DU är kär i mig, men det kommer aldrig bli ngt... hahahahaha


Kommentarer
Postat av: Matilda

va har du för stövlar? (:

2011-09-03 @ 20:22:05
URL: http://matildanerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0