DU OCH JAG UNDER TÄCKET, BABY



Den här låten alltså, den och "tröjan du hatar", spelas hela tiden,
helst i högtalare på högsta volym = mamma blir galen, hehehe.
Var inte i skolan idag. Drog till stallet runt 3, red ut i skogen idag med,
då det fortfarande inte går att rida på ridbanan.
Sen nu på kvällen så har jag kollat på film och spelat kort, jag va grym på ne**r och president
och vann typ hela tiden, vilket drev min tävlingsinriktade bror galen, haha.
Skönt att släppa alla tankar ett tag och bara umgås med familjen.
I övrigt har jag inte gjort så mkt, smsat med en massa människor,
allt från totalt meningslösa och störda konversationer till seriösa och djupa.
Imorgon så blir det träning på morgonen, sen ska jag träffa Engman.
Och på söndag så åker pälsen på min nalle till häst av, välbehövligt.

Hörs imorgon!

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer
Postat av: voldemort

åååh vill också träffa er!! :D

2012-01-28 @ 00:13:30
Postat av: negern du spelade

asså jävla CP ÄCKEL LÅT!! det är inte ens musik



fiwevökndvsn när ska vi träffs? inte för tidigt måste ju rida innan osvovvv

2012-01-28 @ 09:07:45
Postat av: Anonym

när ska vi spöa idioterna då?

2012-01-28 @ 10:57:38
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0