'

Ligger i sängen och kollar på "livet blir bättre",
gick i skolan till 5 idag, satt i 1h och 40min och väntade på att ha sista lektionen BARA för att vi skulle visa upp vårt arbete, sen visade det sig att läraren bestämt sig för att skjuta på det, lagom frustrerande -.- .
Har inte ridit idag, har inte ens varit i stallet då mamma var snäll och fixade mockningen. Så har i princip bara tittat på tv och pratat i telefon sen jag kom hem, otroligt skönt.
Känns som att det är fredag, men ja det vi ju alla att det inte är, tyvärr.
Imorgon går jag i skolan till fyra, sen blir det stallet och på kvällen ska jag försöka få lite matte-plugg gjort, även uppdatering av bloggen.

Nu ska jag fortsätta kolla så hörs vi sen :)

_


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0