VILL HA...

Jag är en sån person som tycker att det är jättejobbigt att önska sig saker, men vill samtidigt ha väldigt mycket...
Dock är det jag vill ha lite väl dyrt så det får jag nog stå för själv ;)


Veredus by Marcus Ehning.
Jag är väldigt petig med Harry och har velat ha dom här skydden sen dom kom, de nya funktionerna gör att jag inte har några som helst problem med att betala lite mer. Dock är dom tydligen små i storlekarna, får testa någon annans innan jag köper.



Har alltid tyckt att antares hjälmarna är fula, men plötsligt så har jag ändrat åsikt och har gärna en att växla med.


Ett nytt träns, antingen ett micklem eller ett till pessoa. Pessoa är betydligt snyggare, har fungerar fint hittills och har bra läder, men kände på Micklems tävlingsträns i Globen och det var verkligen grym kvalité på lädret, måste vara jätteskönt för hästarna...
Hmm..


Chaps

Sen skulle jag vilja ha en ny sadel också hehe, var jag hade tänkt få alla de här pengarna ifrån vet jag dock inte... 
Får börja med skydden, tränset och spara helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0