Falling

Ska alldeles strax ta mig till stallet och mocka, sedan blir det date med matteboken hela kvällen, underbart.
Igår var allt på förmiddagen bara kaos, Harry tappade en sko, åkte till skolan 2h tidigare bara för att hämta mössan och tror ni inte att min blir skickad hem... Sen trodde jag att jag hade ett prov som jag tydligen har senare, bra jobbat hehe...
Men något riktigt bra med gårdagen var iaf att Jesper kom hit, inte bara lite jag saknat honom <3.
Idag körde han mig till skolan, så jag har haft rättskunskap och sen åkte jag hem igen haha.
 
Nej jag måste ta tag i dagen, måste verkligen plugga... snart studenten manda...
 
Jag älskar den här låten, underbar! 

Kommentarer
Postat av: Agnes

Vem är Jesper?:)

2013-02-28 @ 15:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0