Funderat

Okej, ingen vill läsa en blogg som knappt uppdateras, så min tanke är så här: jag har den en vecka till, ser om jag kommer in i rytmen igen. Jag får snart en ny dator och då kommer det antagligen bli mycket roligare. Så vi säger så och kommer jag inte igång så tar bloggen en paus, för annars förstör jag bara hela grejen och kommer tillbaka efter lite tid.
Så, då bestämmer vi det.

Idag red jag en lång vända med min älskade häst, perfektion rätt igenom, finns inte många känslor som kan mätas med de man har på hans rygg. Sen var det en lektion som gällde, 3h resa för 1h matte love it ;).
När jag kom hem så käka jag, kollade på pll, the carrie diarys och har packat. Imorgon efter första lektionen så lämnar jag Mellansverige för några dagar, från snö till mer snö haha.
Nu väntar Mr Grey så vi hörs och hoppas på att jag hittar rätt i bloggningen igen.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0