På väg till skolan

Jag är snart i stan, börjar klockan 12, hann rida på morgonen vilket är grymt skönt med tanke på att jag kommer hem vid sju ikväll. Dom ändrade schemat perfekt i tid, med tanke på att Harry vilat i fyra dagar. Han blev iaf väldigt glad när jag kom och var väldigt taggad på att bli riden, krävde inte så mycket av honom idag, ska ändå jobba igenom honom imorgon. Han va väldigt lydig trots sin iver, så lät honom galoppera på ordentligt. Det finns inte många känslor som kan mätas med den när min stora, graciösa häst galopperar på, bara matar i full balans och båda två bara älskar det. Svår att avgöra vem av oss som blev gladast idag haha, underbara underbara häst.


Kommentarer
Postat av: Ebba Rydholm

Vilken fin bild på er!! Har du ingen film från senaste träningen? eller tips på bra övningar med unghäst?
Mvh

2013-02-11 @ 21:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0