I <3 Jovani

Har kollat på sjukt många klänningar inför studenten, verkligen hur många som helst, alla märken jag kan komma på, letar och letar. Min studentklänning måste vara grym, jag är sån som vill ha jeans, alltid. Men ska jag ha en j*kla klänning så ska det vara en ordentlig. Helst skulle jag komma med en snygg tröja, jeans och converse hehe...
Dock gillar jag märket Jovani, va en hel del fint (orkade bara ta fram fyra bilder hehe), dock så är det kanske inte riktigt ngt för studenten, utom möjligen den första (dock lite tråkig) och sista.
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag vet många som väljer att inte ha klänning just för att Sevilla inte lägga så mycket pengar på EN klänning, som man dessutom troligtvis aldrig kommer använda igen. Jag hade skitsnygga byxor, topp och kavaj från Tiger. Alla var avundsjuka på studenten och jag kan ha de olika "delarna" vid andra tillfällen :) Bara ett tips ;)

2013-01-31 @ 17:49:43
Postat av: flygvärdinna

Den sista!!

2013-01-31 @ 18:12:27
Postat av: Eng

Alla var fin!!!!

2013-02-01 @ 04:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0