Halvpaus

Som ni nog märkt så har jag bestämt mig att ta "halvpaus" från bloggen, varför? Jo för att blogglusten svänger hit och dit, så jag fastställer nu att jag tar paus, fast inte helt. Jag kommer uppdatera, ungefär som nu och förhoppningsvis lite mer, skriva när jag känner för det och skriva hur det går på tävlingar + film.
Men när det börjar närma sig studenten och det börjar bli sommar, DÅ ska jag uppdatera mer än någonsin. Ni får följa med på roligare tävlingar, meetings, utlandsresor och en massa kul.
Just nu är det dock rätt enformigt, skolan matar på, tränar inte så mkt och är på rätt små tävlingar. Inte så spännande.

Idag har det dock varit en riktigt bra dag, förutom att jag inte är helt frisk än. Lugnt i skolan, lunch med bästa Evelina och min älskade harry va underbar som alltid, åh han gör mig så lycklig. Inte nog med det så gjorde inte mina knän ont när jag skulle rida idag :D. Nu avslutar jag med sex and the city.

Ha det grymt, hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0