Så sjukt klantig

Nu skulle jag vara på väg till skolan, men det är jag inte... Intelligent som jag är så bestämde jag mig för att cykla till och från stallet, det vinner jag ju tid på. Men att det är total isgata brydde jag mig inte om, så när jag cyklade hem, helt i min egen värld och musik i mitt headset så cyklade jag på snabbt och kollade inte alls på vägen... Vips så var cykeln borta och med världens smäll slog min höft i backen, inte nog med det så har jag väldigt ont i knäna och ni kan ju gissa om det var svårt att ta sig hem sen. Missade bussen och med väldigt mycket vilja lyckades jag ta mig upp för trappan till mitt rum. Hur kan man vara så korkad? Aja, det är bara att börja plugga istället, klantklantklant...
 
Juste, skulle ju ha tävlat igår men det blåste grymt mycket här och med tanke på att det är så halt (nämen då kunde jag använda hjärnan) så ville vi inte åka, man vet ju aldrig, kommer det rejäla vindar så kanske man har en transport i diket och det skulle vi verkligen inte riskera.
 
Men nu måste jag plugga, prov imorgon yey.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0