GRYM HELG

Igår åkte jag ganska tidigt till stallet för att mocka åt Harry, efter det skulle jag köra till Västerås för att köra upp.
Jag kan ju säga att jag tackar för att jag fick köra med en väldigt social kille så vi pratade under hela körningen, blir så mycket lättare då och körkort fick jag.
Mötte upp Vendela på centralen för att käka innan bio och prata om allt möjligt konstigt. 
Efter filmen fikade vi och åkte sedan hem till henne, vi skulle kolla på serier, men blev mest prat och attacker mot varandra, som två små barn.



The typical handen


Hennes lillebror Edvins tröja, som han tyckte jag kunde få eftersom den var för söt för honom haha, så himla söt unge. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0