LIVET NÄR HÄSTEN VILAR - VÄNTA VA?

Jag har nog blivit fullkomligt skadad och inte bara lite. Har alltid tyckt att det varit skönt med en vilodag i veckan, speciellt de gånger mamma mockat innan jag slutat. Men idag hade jag först och främst lite abstinens för jag vill så fruktansvärt gärna rida, men min stackars häst måste ju få slippa mig emellanåt hehe, så ringde mamma och berättade att hon (väldigt snällt nog) hade mockat. Den vanliga "åh vad skönt" känslan var mer, vad ska jag göra med all tid?? (Kommer hem kl 6 idag så jag har ju förfärligt mkt tid kvar på dagen hehe).
Varför har jag inte fler hästar? 
Tänk er ett stall fullt med hästar som Harry och Todd i olika åldrar, drömmen. 
Jag är dessutom väldigt trött idag, åkte till Järlåsa igår kväll efter att jag ridit, för att ha "vinkväll" med Evelina, Fredric och Isabelle, hej 40+. Det blev iaf sent i följd av en tidig morgon.

Lite övrig information om livet (driv):
Ulf ska kolla på min dator imorgon, så förhoppningsvis ska jag kunna skriva inlägg med övningar inom en snar framtid!



Middag nr 2 igår, fanns verkligen inget att klaga på där inte...



Skulle kunna spendera hela dagarna där uppe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0