NYSTART

Efter att ha lagt denna blogg åt sidan och haft ett proppfullt liv, med kanske två timmar sittandes vid en dator sedan jag senast uppdaterade. Så har jag nu bestämt mig för att starta upp den igen, men med en hel del ändringar. 
Jag har helt ärligt tröttnat på alla hästbloggar jag läst under alla år. Men igår så nämnde Marie att Arnold Assarsson (http://arnoldassarsson.se) har börjat blogga. Jag har nu läst alla inlägg han skrivit hittills, och äntligen har jag hittat en blogg som är givande. Jag menar inget respektlöst mot någon, men nästan alla, inklusive min egen blogg är mest trams. 
Äntligen finns det en vettig och riktig hästblogg, fylld med bra tankar, tidigare har jag bara sett sådant i Kristina Wargs blogg och hon uppdaterar ju knappt nu när hon pluggar. Så det här har blivit min självklara favorit.
Arnolds blogg fick upp lite motivation för mig att börja igen, men det kommer bli mycket mindre "idag har jag..."-inlägg, inlägg med bara några meningar. Mer hjärna och mindre utfyllnad. Jag kommer uppdatera lite under veckorna, men inte känna att jag måste skriva någonting varje dag, bara för att skriva någonting.
Så till alla er tappra människor som fortfarande kollar in här, nu ska jag börja skriva lite vettiga grejer på denna fåniga blogg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0