ESCAPE

Tjena!
Just nu ligger jag i sängen, som jag gjort sedan dagens start. Igår kväll mådde jag dåligt och somnade redan åtta, det var början på en jobbig natt, sov väldigt dåligt och när klockan ringde kändes det allt annat än kul. Var så matt i kroppen att jag knappt visste hur jag skulle klara att stå, men jag skulle jobba - tänkte jag, kom inte längre än till köket innan det var dags att ge upp, kroppen vägrade. Så större delen av dagen har jag sovit / kollat på serier, mamma va snäll och mockade åt Harry. 
Nu ligger jag som sagt i sängen och växlar mellan att frysa och koka, är jag inte febrig imorgon så blir det utan tvekan jobb, har en packad dag dessutom, körlektion halv 8 i Uppsala, jobb och träning så jag får försöka överleva på Ipren och Alvedon om jag inte skulle bli sämre.

Nu vill jag bara bli frisk, jobba, rida och gärna resa, skulle inte klaga på att åka runt i Italien eller åka till new york ;) 
Men aja, nu ska jag försöka sova och hoppas att jag vaknar upp frisk.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0