GODMORGON

För en timme sedan ringde mitt alarm och det var dags att gå upp. Var ute och sprang igår på kvällen, det gick riktigt bra, när den lata biten tyckte att det var dags att sänka tempot så pressade jag på ännu mer. Att det gick så bra gjorde mig lite sugen på att gymma, så tog bussen 1.5h tidigare än vanligt och ska till sats innan jobbet.

Igår red jag en långtur i skogen med mannen, tränade på explosivitet i galoppen, vilket han tyckte var väldigt kul och la in två bocksprång.


Idag ska vi testa att rida på gag, hoppas det går bra, vore ju trevligt att ha ett bett att tävla på i helgen eftersom det nya jag beställt inte kommit än. Alla dessa bett gör mig galen, men håller tummarna för att letandet är över snart.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0