VISSTE NI ATT...

  • Jag övervägde att sluta med hästar efter Todd, men sen testade jag Harry och han var en ren självklarhet, har aldrig varit så säker på något innan, det kännes bara helt rätt, han var helt rätt.
  • Anledningen till att vi testade Harry var för att han stod relativt nära och rörde sig trevligt, egentligen var tanken att jag skulle ha en betydligt mindre häst och inte lika valpig, tur för mig att vi gjorde det.
  • Vore det inte för min kärlek till den fantastiska hästen så skulle jag antagligen jobbat ett år efter studenten och sedan flyttat till Australien, skaffat mig ett jobb, en liten lägenhet och lärt mig surfa.
  • Jag har dåligt samvete mot Calle för att jag inte kunde behålla henne och haft henne som avelssto eller liknande. Älskar den hästen, kommer alltid göra det. Önskar att jag hade kunnat förklara för henne varför hon fick åka, att det var för hennes skull...
  • Jag är så glad över att Elsa har Todd, verkligen jätteglad

Lilla älskade prinsessa, en dag ska jag vara vi igen <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0