TESTA PÅ LIVET

Jag skulle vilja påstå att man behöver tre saker i livet
• självkänsla
• närstående
• drömmar
och om dom fint kan knytas ihop så är man lyckligt lottad.
 
Just nu händer mycket i mitt liv och det märks vilka som verkligen är bra att ha, vilka man kan räkna med.
Min tanke över den här sommaren var först en solsemester med familjen, två lediga veckor hemma med min Harry och vänner, sedan en resa till New York. Efter det räknade jag med att allt skulle gå tillbaka till det vanliga arbetet, den vanliga vardagen. Men plötsligt dök ett annat jobb upp, på kort tid ändrades allt och jag ska nu utomlands. Jag kommer vara hemma 3 dagar efter new york, innan jag åker vidare på nya äventyr. Vart jag ska och vad jag ska göra tar vi närmare, men det har iaf med fyrbenta varelser att göra ;)
 
Allt känns spännande, pirrigt och även lite läskigt. Åka från allt tryggt och testa på livet lite, något som gör mig riktigt glad är alla som stöttar mig och puschar mig till att göra det här. Familj och vänner som glädjs åt vad jag ska få testa. 
 
Det är viktigt, att veta att man har personer som genuint vill att man ska lyckas och följa sina drömmar. Man bör endast satsa på sånna personer.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0