+

Igår checkade jag honom lite på banan, vi har mest varit i skogen de senaste dagarna så ville kolla av lite. Inte blev jag besviken heller för han var minst sagt väldigt fin!
Vilken skillnad det gör, när jag kommer till stallet varje dag med en massa motivation och glädje, och han är likadan. Det var nästan så att man skulle kunna tro att någon hade trimmat honom åt mig i smyg. Så avslappnad, aktiv, ett ruggigt bra tryck i bak och så väldigt lydig. Terapi för själen.

Idag är jag väldigt förväntansfull, nu drar träningarna igång. Kommer åka från jobbet ganska tidigt för att ta mig hem och fixa Harry. Sedan bär det tillbaka till Uppsala för att titta på clinic med Louise och Mia, följt av träning för båda.

Har jobbat väldigt mycket med min sits under den tid av vintern som gått, så jag hoppas att det ger lite resultat idag. Även att vi får ett gäng nya grejer att förbättra. Jag har en känsla av att han kommer vara väldigt laddad, pigg och explosiv när han ska få träna igen. Får hoppas att jag kan hålla honom i styr hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0