TORSDAG

Här var det dött, i tisdags tränade jag på kvällen och kom hem runt halv tolv, så igår orkade jag inte göra så mycket alls efter att jag jobbat och ridit.
Idag gav vi oss ut på vallen, sist vi var där blev jag avkastad och trampad på. Men idag ger jag min reaktionsförmåga en highfive, för snabb som sjutton var jag när han skulle dra igång sina katapult-bockningar och efter det skötte han sig super.
Det är så bra att kunna jobba på stora ytor, han var väldigt laddad så passade på att göra många övergångar, det gick över förväntan!
Han var mjuk och fin i sidorna, hade bra tryck i bak och vi rullade på där i solen. Efteråt fick han en dusch och utrustningen en rengöring från svett.
Utförligare än så här blir det tyvärr inte idag, nu är jag tillbaka i Uppsala och har väl tänkt vara lite social iaf ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0