DET ÄR MYCKET NU

De två dagarna jag varit frånvarande så har det varit fullspäckat. I fredags åkte jag till Tärnsjö efter jobbet och träffade min familj, åt mat, pratade om allt möjligt, har saknat dom. Kom inte tillbaka till lägenheten förrän ca 23. 
Igår var jag i stallet vid 10, Ettan blev skodd, hjälpte till att fixa stallet och sedan red jag och Evelina. Vi ställde ut två cavaletti med 17m, det gick över förväntan! Hon har en tendens att bli lite överladdad och springig när det blir två hinder på rad, men igår var hon väldigt duktig och lyhörd.
Efter att ha varit i stallet i ett antal timmar så rullade vi vidare mot Uppsala, åt och träffade Evelinas familj. Det var ett bra tag sedan jag var dit då det var kul! Under gymnasietiden var jag där väldigt mycket.
Därefter åkte vi till vittinge och pluggade resten av kvällen. Vi är ett väldigt bra pluggteam, jag och Evelina. Även om vi läser olika ämnen så lyckas vi hitta en bra balans mellan att diskutera bådas områden, läsa igenom/räkna varandras grejer och komma på förbättringar tillsammans. Det blir både effektivt och så roligt det nu kan bli att plugga.


Nu ska jag till Järlåsa och fixa hela stallet, rida och sedan blir det ev mer plugg ikväll med Evelina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0