TILLBAKA TILL DE LEVANDE

Under gårdagen hörde jag orden i rubriken väldigt många gånger. Efter att ha spenderat fyra jobbiga veckor med feber och en hel del andra krångligheter, så var jag äntligen tillbaka på jobbet igår. Även därav min frånvaro här, har inte klarat av att göra så mycket alls, men nu börjar jag äntligen känna mig som en människa igen.

Är strax på jobbet, därefter har jag stalltjänst och sedan ska jag försöka mig upp i sadeln igen, äntligen!!
Har inte blivit så mycket ridning medan jag varit sjuk, iaf inte de närmsta veckorna, blivit någon vända. Däremot har jag försökt roa henne så mycket från marken som jag kunnat, allt från longering med bommar, haft henne lös i ridhuset till att jag tagit med henne ut på promenader ut i skogen. 
Hon älskar ju allt som har med skogen att göra och tycker det är oerhört kul att leka i ridhuset, så det har inte gått någon nöd på henne i alla fall. Ettan är ju även ung fortfarande, så lite vila har nog varit bra för henne också. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0